julialiibertram

Alla inlägg under juni 2013

Av Julia Bertram - 3 juni 2013 12:53

Nu är jag äntligen tillbaka och kan blogga efter allt som har pågått under flera dagar... Först var jag i Spanien (Barcelona) med två vänner och dagen efter var det en massa ärenden och till frisören eftersom balen var dagen efter. Ja, som sagt sedan var det balen att ta tag i och hela den dagen var ganska stressad men den blev helt underbar och jag kom hem kl. 09:00 på morgonen, hehe. Efter det började studentveckan  med utgång varje dag så det har rullat på ganska bra så har tyvärr inte hunnit blogga. 


I vilket fall som helst har jag precis ringt återförsäljaren till mitt foder Hippolyt och fått veta att jag kan svänga in om och hämta det när kjag åker till Osby på fredag. På fredag flyttar jag! Det är en skräckblandad förtjusning så att säga. Äntligen ska jag få börja träna min häst ordentligt och äntligen ska jag få ta mina efterlängtade steg ut i vuxenlivet och börja jobba vilket ska bli underbart... MEN, jag kommer sakna min familj, mina vänner, min hund och allt annat, tryggheten som finns i Helsingborg med alla nära och kära. Jag tror det kommer bli bra ändå men det får helt enkelt tiden utvisa, just nu har jag en MASSA packande framför mig! 


 

Fina Venja   


/Julia

Presentation


Mitt namn är Julia och jag är väldigt intresserad utav djur, särskilt hästar. Jag äger själv en islandshäst vid namn Venja och sysslar med naturlig hästhållning, det vill säga natural Horsemanship mycket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards