julialiibertram

Direktlänk till inlägg 12 december 2013

Saknar Venja

Av Julia Bertram - 12 december 2013 12:41

Nu när jag sitter här och pluggar inför mitt prov som jag ska göra för att kunna bli certifierad säljare så saknar jag att komma ut och rida. Jag saknar Venja. Hon befinner sig på andra sidan skåne och här sitter jag och tynar bort med allt pluggande. Detts ger mig bara fler indikationer på att jag inte är cut out för kontorsarbete eller liknande där man bara sitter still hela dagarna. Så tråkigt... 


 

Miss my pony! Trots att hon har hö i pannluggen.. haha!


/JuliaLii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

TBT

Av Julia Bertram - 4 januari 2017 15:17

Inte för att det är torsdag idag så antar att det bara är TB, ni får en liten throw back på en utav de bästa resorna jag gjort i mitt liv förra januari! Min pappa bjöd mig och min lillebror till Sydafrika när han fyllde 50 förra året och det kan vara...

Av Julia Bertram - 3 januari 2017 16:45


Just nu har jag sedan ett halvår tillbaka studerat. Detta gör jag på högskolan i Kristianstad, väldigt fint campus! Jag studerar delvis på distans och är bara i skolan ett fåtal gånger per termin och detta valde jag att göra på grund av Leo (min hund...

Av Julia Bertram - 3 januari 2017 10:53


Förra året skulle jag vilja säga inte var mitt år men jag kan ändå inte se ner på året helt.. Jag har lärt mig otroligt mycket och utvecklats som människa och det är knappast något dåligt. Trots detta var det ett jobbigt år, jag fick kämpa oerhört my...

Av Julia Bertram - 2 januari 2017 23:38


Varje nyår så bestämmer sig människor för att i samband med det nya året sätta upp löften (ofta för förändring), det kan vara sluta röka, börja träna, sluta äta godis osv. Oftast så hålls inte dessa löften mer än några dagar eller veckor och nästa år...

Av Julia Bertram - 2 januari 2017 16:57


Det har gått en bra tid sedan jag bloggade sist.. hela tre år ser jag! Dock roligt att vara tillbaka och förhoppningsvis ta upp bloggandet ordentligt igen. Mycket har hänt på denna tiden men jag tänkte att jag får dela med mig av det lite i taget. Ja...

Presentation


Mitt namn är Julia och jag är väldigt intresserad utav djur, särskilt hästar. Jag äger själv en islandshäst vid namn Venja och sysslar med naturlig hästhållning, det vill säga natural Horsemanship mycket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards