julialiibertram

Alla inlägg den 4 januari 2017

TBT

Av Julia Bertram - 4 januari 2017 15:17

Inte för att det är torsdag idag så antar att det bara är TB, ni får en liten throw back på en utav de bästa resorna jag gjort i mitt liv förra januari! Min pappa bjöd mig och min lillebror till Sydafrika när han fyllde 50 förra året och det kan vara det bästa land jag någonsin besökt, jag bara förälskade mig i det! Landet, kulturen, maten, vinet, allt! Om ni har funderat på att åka dit så kan jag absolut tipsa er om att göra det, ni kommer inte bli besvikna! 


Vi var på massa vinprovningar, gud vilket vin som finns i Sydafrika, det bästa jag någonsin smakat. Miljön och vyerna, utsikerna från restaurangerna, allt.. Det går inte att beskriva! Vi besökte några utav de bästa restaurangerna i hela landet och jag kan säga er att inte mycket klår det, dessa restauranger hade allt. Utsökt mat, kvalitén är något jag aldrig varit med om innan, människorna, utsikterna, stämningen.. Jag kan fortsätta hela dagen, men jag tror ni förstår! Vi körde runt från östkust till västkust, vi åkte på safari, vi dök med vithajar, alltså vilka upplevelser! Här kommer några bilder för att ni ska förstå vad jag pratar om! 


             

Det finns så mycket mer bilder men detta får ge er en liten försmak! 


/JuliaLii

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Julia och jag är väldigt intresserad utav djur, särskilt hästar. Jag äger själv en islandshäst vid namn Venja och sysslar med naturlig hästhållning, det vill säga natural Horsemanship mycket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards