julialiibertram

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Julia Bertram - 13 augusti 2013 19:45

Jag är jätte ledsen för dålig uppdatering men jag har jobbat 12-14 h om dagen och sedan möte på det efter kvällen så jag har slutat runt 23:00 varje dag... Jag kan säga att efter det har man varit så trött så sängen har varit det ända man tänkt på. Förutom det har jag varit sjukskriven i 4 veckor och är det ett tag till pga en bruten hand, jag blev sparkad utav en häst när jag skulle på tur med några turister från Tyskland. Det har varit sådär.. Självklart saknar jag min älskade Venja men det har varit roligt att träffa alla vänner igen! 


Det har hänt några riktigt tråkiga saker medan jag var sjukskriven också.. Min förra häst Boy som jag stod väldigt nära springer nu på de eviga ängarna. Det är svårt att förklara men det känns som en del utav en saknas, riktigt jobbigt :( Förutom det har min kanin Börje också lämnat detta livet, han blev inte ens 1/2 år. Just nu känns det som att alla runt en dör, tur att Venja mår bra iallafall. 


 

Vila i frid världens finaste   


 

Vila i frid lilla Börje, saknad   


/JuliaLii

Presentation


Mitt namn är Julia och jag är väldigt intresserad utav djur, särskilt hästar. Jag äger själv en islandshäst vid namn Venja och sysslar med naturlig hästhållning, det vill säga natural Horsemanship mycket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards