julialiibertram

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Julia Bertram - 15 augusti 2013 20:25

Usch... På vägen hem från Ullared så blev jag sjuk :( Har feber, huvudvärk och är jätte förkyld. Inte alls roligt men tyvärr sånt som är livet. Det blev lite handlande till Venja bl.a ett fleecetäcke, glansspray och man-/svansborste. Hoppas den håller bättre än den förra. Givetvis kommer det att komma bilder på allt men just nu mår jag inte så bra som ni kanske förstår. 


Jag längtar otroligt mycket tillbaka till Kvarnbacka. Jag kan lugnt säga att jag har fått nog utav Helsingborg nu. Naturligtvis har det varit roligt att träffa alla vänner igen och givetvis Magaluf! Men! Jag saknar jobbet, alla hästarna, mina kollegor och mest utav allt så saknar jag Venja. Undrar hur tjock hon har bivit nu efter 4 veckors semester... Jag somm skulle träna mycket under sommarn så jag kunde börja tävla så smått sen.


 

Detta är en utav unghästarna jag har ridit en del under sommarn, Villingur heter han och är en valack på 5 år. Väldigt söt!


/Julia

Av Julia Bertram - 15 augusti 2013 12:55

Mamma ringde och väckte mig i morse för att fråga om jag ville följa med till Ullared och givetvis ville jag det. Jag hade ändå planerat att åka till Ullared innan min sjukskrivning tog slut eftersom jag behöver lite saker både till bilen och till Venja. Jag kommer fota vad jag köpt sen och lägga ut här på bloggen! /Julia

Presentation


Mitt namn är Julia och jag är väldigt intresserad utav djur, särskilt hästar. Jag äger själv en islandshäst vid namn Venja och sysslar med naturlig hästhållning, det vill säga natural Horsemanship mycket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards