julialiibertram

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Julia Bertram - 19 augusti 2013 11:41

I full gång med att skriva packlista eftersom jag åker imorgon och hade tänkt packa allt idag så jag bara kan slänga in allt i bilen imon och köra. Det tar längre tid att skriva packlistan än att faktiskt packa men jag måste gör det annars glömmer jag något.. och jag vill verkligen inte glömma något då det tar ett tag innan jag är hemma nästa gång! Jag längtar till imon samtidigt som jag inte vill att idag ska ta slut, säga hejdå till familjen och vännerna. Det ska dock bl jäkligt skönt att komma upp i sadeln igen! 


 

Detta kommer jag att sakna mest, att bara kunna mysa med sina vänner och snacka om en massa skit vi gjort genom åren!


/Julia

Presentation


Mitt namn är Julia och jag är väldigt intresserad utav djur, särskilt hästar. Jag äger själv en islandshäst vid namn Venja och sysslar med naturlig hästhållning, det vill säga natural Horsemanship mycket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards