julialiibertram

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Julia Bertram - 21 augusti 2013 21:20

Första dagen tillbaka på jobb idag! Det kändes kan man väl säga... Sammanlagt har jag gått 1,5 mil med 21 hästar, 3 km tur och retur med många hästar åt gången. Motion var jag verkligen i behov utav efter denna semestern så det var bara skönt! Jag gick även en runda med Venja, det känns att vi tagit några steg tillbaka nu när jag inte har varit här men vi är inte på ruta ett igen i alla fall. 


Vi har idag fått upp tre hästar från fulltofta som jag och Anne ska träna lite med och förhoppningsvis ska de kunna gå på Mellby om ca. 1 månad. Vi får helt enkelt se hur det blir jag tyckte någon utav de var alldeles för ung, endast 4 år. Som sagt det ska bli spännande att se var denna månaden tar oss. 


Tanken var att jag skulle bada Venja idag men det blev tyvärr inte så. När jag var klar med allt annat tyckte jag at det var för kallt ute.. Ska nämligen bada henne ute samt att eftersom hon var lite suspekt idag kändes det inte om en vidare bra idé att prova något nytt. Till helgen kommer det bli istället, antingen lördag eller söndag beroende på om jag tänker hitta på något på söndag då det lutar åt att jag är ledig då.


 

Saknar min lilla bebis såååå mycket, snart två år sen hon lämnade mig..   


/Julia

Presentation


Mitt namn är Julia och jag är väldigt intresserad utav djur, särskilt hästar. Jag äger själv en islandshäst vid namn Venja och sysslar med naturlig hästhållning, det vill säga natural Horsemanship mycket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards